Tandarts Heemstede

Uitskend resultaat

Uitstekend resultaat

Schrijf je in!

Wij nemen op dit moment nieuwe patiënten aan

Tandartspraktijk Heemstede

Wilt u hulp van een ervaren tandarts nabij Heemstede? Deze kan u helpen met het behouden van een gezond gebit. Dan zal een team aan tandartsen en mondhygiënisten u verwelkomen in onze patiëntvriendelijke tandartspraktijk. We houden rekening met uw persoonlijke voorkeuren en doen er alles aan om te zorgen dat u zich op uw gemak voelt in onze praktijk. Verder bieden we als tandarts nabij Heemstede uitgebreide mondzorg waarmee u kunt krijgen wat u nodig heeft. Zijn er specifieke behandelingen die ons team niet doet? Dan verwijzen wij u door naar onze relaties in voor alle overige behandelingen. Dat kan gaan om kaakchirurgie, parodontologie, endodontologie, orthodontie en pedodontologie.

In onze praktijk kan een tandarts u helpen met het controleren, onderhouden en herstellen van beschadigingen aan het gebit. Daarbij bouwen we een goede relatie met u op, zodat u in het geval geen spanning of angst voelt voor de tandartsbehandeling. Bij ons staat een prettige sfeer voorop en hebben ons pand zo ingericht om voor een positieve atmosfeer te zorgen. Goede mondverzorging en kwaliteit van een tandarts gaan bij ons hand in hand met persoonlijk contact.

Tandartsenpraktijk Haarlem 1

Opgeleid personeel in tandartspraktijk Heemstede

Een persoonlijke aanpak van een tandarts kunnen we alleen geven met opgeleid personeel die uw persoonlijke situatie helder kan inschatten. Als u zo’n patiëntgerichte aanpak prettig vindt zit u bij Tandartsenpraktijk Haarlem op de goede plek. Voordat u een mondzorg behandeling van een van onze tandartsen of mondhygiënisten ontvangt kunt u ons in een kennismakingsgesprek leren kennen. Wij geloven erin dat dat de beste start is voor een duurzame relatie. Als tandarts bij Heemstede nodigen we u daarom uit voor een vrijblijvende rondleiding in onze tandartspraktijk.

Tandartsenpraktijk Haarlem

Spoed tandarts Heemstede

Denkt u dat u een spoed tandarts in de buurt van Heemstede nodig heeft? Wacht dan niet te lang met het aanvragen van urgente mondzorg. Onze tandartspraktijk is gelegen op de Wagenweg 78 wat zuidwesten van Haarlem centrum af ligt. In een noodgeval kunt u hier zonder afspraak geholpen worden voor een spoedbehandeling. Het is dan zaak dat u ons zo snel mogelijk belt, zodat wij rekening kunnen houden met uw situatie en onze agenda. Ook kunt u bij ons terecht wanneer u in de buurt woonachtig bent, zoals bijvoorbeeld in Bennebroek, Zandvoort of Bloemendaal.

Indien u pijn ervaart aan uw gebit dan wordt u aangeraden om niet te wachten tot een volgende controle en om direct contact met ons op te nemen. Hiervoor kunt u het beste bellen tussen 8:30 en 9:30 zodat uw tanden dezelfde dag nog behandeld kunnen worden. Mocht het zo zijn dat de praktijk die dag gesloten is en u acute pijn ervaart dan is het mogelijk om een nood tandarts Heemstede te bereiken via 0900-1515. Dit is het spoednummer dat buiten openingstijden gebruikt kan worden na bijvoorbeeld een ongeval of een nabloeding.

Indien u meer wilt weten over wat urgente gevallen zijn is hier een overzicht van waar een spoed tandarts u bij kan helpen.

Makkelijk te bereiken

Route beschrijving

Tandartsenpraktijk Haarlem is goed te bereiken met de auto, openbaar vervoer en is rolstoel toegankelijk. Bushalte is voor de deur en tevens is er gelegenheid tot gratis parkeren in de buurt t.h.v. Schoutjeslaan en Diaconessenplein.

Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
Zaterdag
Zondag

08:30 – 12:30 en 13:30 – 16:30
Gesloten

Onder acute spoedgevallen wordt verstaan:

• Onhoudbaar bloeden of nabloeding (door trekken van tanden of kiezen) van het gebit
  • Tanden of kiezen die acuut zijn afgebroken in een ongeval
  • Spontaan uitvallende tanden of kiezen
  • Loszittende tanden of kiezen
  • Onverdraaglijke pijn aan het gebit
  • Abces. Zware ontsteking van de wangen met opzwelling tot gevolg

In andere gevallen kan een nood tandarts ook helpen bij:

• Kiespijn door cariës (gaatjes)
  • Pijn door getrokken tanden of kiezen (en wanneer pijnstillers niet goed helpen)
  • Pijn in zenuwen rondom het gebit of in de kaakgewrichten
  • Ontsteking van het tandvlees
  • Loszittend implantaat
  • Loszittende kroon of vulling
  • Uitgevallen kroon of vulling
  • Losgesprongen ijzerdraadje van een beugel
  • Stukje afgebroken tand (bijv. randje van voortand)
  • Tanden met scherpe randen die de tong of wangslijmvlies beschadigen
Tandartsenpraktijk Haarlem 3-

Zij gingen jou voor

Review

Goed geholpen

5/5

Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua.

At vero eos et accusam et justo duo dolores et

Tim